26.7.2018

יעקב ברטוב רב הבוכרים לשעבר ועורך דינו דוידוב הפסידו בבית משפט לרב אמנון יצחק בתביעה שלא מן הענין כדברי השופטת


לאחר שהרב אמנון יצחק רק הגיב לדברי הבלע שפרסם דייזי סטייקי אודות דיון קדם המשפט של יעקב ברטוב כנגד משפחת פנחסי (דייזי שיקר כשאמר שהרב ושופר נתבעו על מיליון ₪ ושהם מבקשים פשרה אולם יעקב ברטוב מסרב - https://hasifot.com/1007 ), הרב אמנון יצחק וארגון שופר, יעקב ברטוב נכנס ללחץ שמא הציבור ייחשף לחומר הראיות שהציג משה פנחסי בכתב הגנתו ולפרשה נוספת שהרב אמנון יצחק נתודע אליה.

עוד הרב אמנון יצחק מתכונן לפרסום הפרשה השניה של יעקב ברטוב, והנה עורך דינו של יעקב ברטוב, מר יצחק דוידוב, משגר מכתב התראה שמספר לרב אמנון על פרשה שלישית - קיומו של רומן בין יעקב ברטוב לאישה בשם גלית ישראלי.

כשהבינו יעקב ברטוב ועורך דינו יצחק דוידוב את הטעות הפאטאלית שעשו, החליטו הוא ואשתו החדשה (גרושתו של משה פנחסי) לבקש מבית משפט השלום ברחובות צו למניעת הטרדה מאיימת, וביקשו שבית המשפט יאסור על הרב אמנון יצחק, לעקוב ולבלוש אחריהם או לשלוח להם מסרים בעניין התביעה שהגיש יעקב ברטוב (. ובדיון ניסו להרחיב חזית ולהשחיל גם איסור דיבור עליהם ונגדם מה שלא צלח להם כלל)


יעקב ברטוב ועורך דינו דוידוב

כתבה זו מפורסמת עתה לאור חובתנו לנקות את שמנו ולהציג את האמת לכתחילה, זאת לצד חובתנו וזכותנו להראות את שקריו ועלילותיו של יעקב ברטוב וכנופייתו, המפורסמים חדשות לבקרים ברשתות החברתיות השונות.

ביום 12.7.2018 התקיים דיון במעמד צד אחד, שבו יעקב ברטוב ואשתו העידו עדות שקר, כשסיפרו שהרב אמנון יצחק שלח אנשים לעקוב אחריהם במשך תקופה ארוכה, יום ולילה. יעקב ברטוב אף אמר לשופטת שהוא יכול להשיג את התמונה של הצלם ששלח הרב אמנון יצחק בתוך שניה. בנוסף הטעו יעקב ברטוב ואשתו את השופטת וסיפרו לה שהרב אמנון יצחק שלח את עורך דינו לירון טרי, לשלוח מסר באמצעות משה פנחסי לאילן דזי, שיאיים על יעקב ברטוב שאם לא ימחק את התביעה - יתפרסם עליו סרטון.


לאור שקרים אלו הוציא בית המשפט צו במעמד צד אחד וזימן את הצדדים לדיון ביום 19.7.2018:
קובץ מצורף: לחץ כאן

יעקב ואשתו בחרו להגיש את הבקשה לבית המשפט ברחובות, מכיוון שידעו שלמשה פנחסי יש צו הרחקה מהעיר רחובות כולה, ובכך חשבו לתומם שיצליחו למנוע מהרב אמנון יצחק להציג בבית המשפט את כל העדויות. 

כצעד ראשון נעשתה פניה לבית המשפט, שהתיר למשה פנחסי למסור עדות בבית המשפט ברחובות. המזימה הראשונה של יעקב ברטוב נפלה בלי שום מאמץ מיוחד. 

בהמשך הוגשו לבית המשפט שלושה תצהירים: מטעם הרב אמנון יצחק, משה פנחסי והגב׳ אסתר ברטוב, גרושתו של יעקב ברטוב. 

בפתח הדיון הבהיר בית המשפט ליעקב ברטוב ועורך דינו יצחק דווידוב, שבקשתם חסרת סיכוי והמליץ לעורכי הדין לצאת מחוץ לאולם ולהגיע להבנות בכוחות עצמם, ללא צורך בהכרעה שיפוטית. 

כנראה שלעורך דין יצחק דוידוב יש בעיית שמיעה או הבנה, אחרת לא ניתן להסביר מדוע החליט לחזור לאולם ולנהל את הדיון עד הסוף. 

כבר בחקירתם הנגדית של יעקב ברטוב, אשתו ושכיר החרב דייזי סטייקי, התגלתה הבקשה במערומיה - ולא נותר בבקשה דבר וחצי דבר. אם לא די בכך, הוכח לבית המשפט בחקירה הנגדית של דייזי, שיעקב ברטוב חבר גם הוא בכנופיה – קבוצת אנשים ריקים ופוחזים, שעוסקת לילות כימים בהשמצתו של הרב אמנון יצחק, ביניהם גם יתר הנוכחים באולם שבאו ״בתמימות״ לצפות בדיון (אופיר בנבנשתי וניסים סבג).

בניגוד להצהרתו הרברבנית בדיון הראשון, שאינה אלא עדות שקר, יעקב ברטוב לא הציג לשופטת את תמונת הצלם שנשלח על ידי הרב אמנון יצחק, משום שאין ומעולם לא היה צלם כזה מטעם הרב אמנון יצחק.

יעקב ברטוב נפל בדבר נוסף, ועל כך יש להוקיר תודה לדייזי סטייקי, שהפליל אותו כמו את יתר חבריו (רק שלא יתברר לכלם שהוא בעצם החפרפרת). יום לאחר דיון קדם המשפט דייזי פרסם שיחת טלפון של יעקב ברטוב עם אדם בשם כריס, שצולם מוסר לו את השטרות. יעקב ברטוב שכח שאמר לכריס באותה שיחת טלפון שהוא "לא מודאג בכלל שמצלמים אותו", והתרברב שהוא ״נותן לאנשים להשתולל״, ובדיון במעמד צד אחד הוא הזיל דמעות תנין ואמר לשופטת שהוא ואשתו חוששים לפרטיותם ומוטרדים מכך שמצלמים אותם. ניכר היה שהשופטת לא אהבה שיעקב ברטוב שיקר לה וכנראה שהיא רשמה לעצמה להתייחס לכך בהחלטה הסופית. 

בהמשך הדרך העידו הרב אמנון יצחק, משה פנחסי ואסתר ברטוב, והוכח לבית המשפט שלרב אמנון יצחק לא היה שום קשר לשיחה של משה עם דזי, ושצילומי הוידאו של יעקב  ברטוב לא נעשו על ידי הרב אמנון יצחק או מי מטעמו. 

רק לאחר הבינו יעקב ברטוב ועורך דינו שהם עומדים להפסיד, וביקשו מעורך דינו של הרב אמנון יצחק לירון טרי הסכמה למחוק את ההליך, בתנאי שהרב אמנון יצחק לא ידבר עליהם, ללא צורך בצו שיפוטי. 

מי שהולך עם האמת ובוטח בשם יתברך - לא צריך לחשוש.לכן לא היתה הסכמה מצד עורך דינו של הרב אמנון יצחק 

ביום 25.7.2018 ניסה עורך דין יצחק דווידוב, כצעד שהוא בבחינת ״שירת הברבור״, להכפיש את הרב אמנון יצחק שוב בפני בית המשפט, כשטען שהרב אמנון יצחק ממשיך לדבר על יעקב ברטוב בשיעור בוקר ביום שישי (יום לאחר הדיון). עורך דין יצחק דווידוב אף טען כי הדבר נעשה בניגוד לצו שיפוטי - דבר שלא היה ולא נברא, שכן בית המשפט מעולם לא אסר על הרב אמנון יצחק לדבר על ההליכים המשפטיים שיעקב ברטוב יוזם כנגדו.


ביום 26.7.2017 ניתנה החלטה, ובית המשפט דחה מכל וכל את הבקשה של יעקב ברטוב ואשתו:
קובץ מצורף: לחץ כאן

ניצחון בנוק-אאוט לרב אמנון יצחק.

הפסד מביש ליעקב ברטוב וכנופיית הפשע.



הייתם צריכים לראות בעצמכם את פרצופו ההמום של יעקב ברטוב, כאשר השופטת שמעה את ההקלטה שבה הוא אומר לדייזי סטייקי המויסר, שבזכות הפניה למרכז לנפגעי כתות הרב אמנון יצחק יכול להיעצר בתוך פחות משנה. והושמעה הקלטה שהדיסלקט נסים סבג מעשן הסמים מוודא האם הדובר הוא שי סאסי בוארון שגם הוא חבר בכנופיה או יעקב ברטוב...

מיד לאחר מכן דייזי סטייקי התהפך שוב באולם, ופנה לחבריו נסים סבג ואופיר בנבנישתי עוזרו של יוסי מסרחי מפעיל הכנופיה כדי להבין מי הוא החפרפרת מתוך הקבוצה, ובסוף הכריז "זה אדי חי לביא, זה רק הוא....".

נמשיך לעדכן אתכם בהליכים המשפטיים, בהתאם למותר על פי החוק. הציבור אף מוזמן להגיע לדיונים בבית משפט, כדי לראות בעצמו את "הרב" שחמד את אשת תלמידו דורש ממנו גם פיצוי של מיליון ₪. הדיון הבא יתקיים בבית משפט השלום בתל אביב-יפו, ברח' ויצמן 1 (כב׳ השופטת דורית קוברסקי), ביום 19/12/2018 בשעה 8:30. יהיה מעניין.

המייל האדום

יש לכם חומרים עבורנו?
שלחו עכשיו למייל קו החשיפות

צפיות בבלוג